środa, 10 sierpnia 2011

1 porada .

Pierwsza porada ;). Zapraszam do czytania i myślę, że pomogłam ;*.


Pyt: Magda 14 lat.
Na koloniach poznałam chłopaka. Fajnie się nam gada i w ogóle. Dzień po koloniach spotkaliśmy się ale z jeszcze kilkoma osobami z koloni. Zawsze na powitanie się przytulamy i zawsze mnie przytula pierwszą i najdłużej. Ogólnie cały czas ze mną pisze i rozmawia .
Zawsze jak wchodzi na gg to pisze pierwszy i wysyła buziaczki . ;]
tak samo , zawsze on pierwszy napisze sms . Tylko że jest między nami różnica wieku... ja mam 14 a on 17...
Czy to ma sens? I czy ja w ogóle się mu podobam ?


Odp: Droga Magdo. Z tego co przeczytałam to bardzo Mu się podobasz ;). Skoro ciągle rozmawiacie to pewnie macie bardzo dużo wspólnego. Jeżeli On Ci się podoba, a Ty jemu to nie widzę przeszkód by spróbować. Trzy lata różnicy to nie jest wcale tak wiele. Oczywiście jeżeli oboje myślicie o tym samym. Musisz z Nim dokładnie porozmawiać. Na początek zapytaj czy On w ogóle chce się angażować w stały związek czy myśli tylko o przelotnym flircie. Najlepiej spotkajcie się i porozmawiajcie w cztery oczy. Będzie Wam o wiele łatwiej. Nie przejmujcie się jeśli na początku będziecie trochę nieśmiali. To normalne. Oboje boicie się, żeby nie powiedzieć głupstwa. Szczera rozmowa to podstawa. Musicie wybadać na czym stoicie. I jakie są Wasze wymagania. Ten chłopak jest już prawie pełnoletni i pewnie jak większość chłopaków niedługo zacznie myśleć o współżyciu. Musisz się przygotować na to i w razie przypadku powiedzieć Mu jakie jest Twoje zdanie na ten temat. Jeśli po rozmowie stwierdzicie, że jednak dacie sobie szansę to pamiętajcie by pielęgnować to co chcecie stworzyć. Wspólne wypady do kina, na lody, pizzę czy nawet zwykły spacer to świetna okazja, żeby się bliżej poznać i zaprzyjaźnić. A to jest bardzo ważne, bo każda miłość powinna opierać się właśnie na przyjaźni. Tak więc napisz do Niego i umów się na spacer. Różnicą wieku na prawdę się nie przejmuj! Jeśli tylko będziecie nadawać na tych samych falach to wszystko przed Wami ;). Opisz proszę jak Ci poszło. Powodzenia ;)

2 komentarze:

  1. b.fajny blog ;)
    świetnie doradziłaś tej dziewczynie

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nioo .. blog faajny ; )
    Często będę tutaj wpadać .. zapraszam do mnie ; ) )

    OdpowiedzUsuń